REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Niniejszy Regulamin, wydany został na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i określa zasady świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną.
2. Niniejszy Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie na stronie https://kagamilab.pl regulamin, w formie umożliwiającej jego pobranie, odtwarzanie, utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego Klienta oraz jego wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE POJĘĆ
1. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, a także ogólne zasady świadczenia tych usług i korzystania z nich, warunki nabywania Produktów oraz zawierania związanych z nimi umów, jak również tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
– Klient : osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z Usług dostępnych za pośrednictwem Serwisu
–Konsument: konsument w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, będący osobą pełnoletnią
– Konto Klienta : uruchomiony przez Usługodawcę na rzecz Klienta panel, po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenie Konta Klienta
– Koszyk: element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty, Pakiety, Vouchery lub Rezerwacje, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia
– Produkt: produkty. Informacja o aktualnej liście dostępnych Produktów znajduje się na podstronie https://kagamilab.pl/sklep/
– Regulamin: niniejszy regulamin
– Serwis: serwis internetowy dostępny pod adresem https://kagamilab.pl/ oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem którego Klient może dokonywać nabywania Produktów,
– Usługa: usługi świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu określone w § 4 ust. 1 Regulaminu
– Usługodawca: Witold Pyrkosz Możliwości z siedzibą w Warszawie przy ul. Kruczej 13/18, 00-548 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000660475, o numerze NIP 1230662372
– Umowa Sprzedaży: umowa sprzedaży Produktów zawarta na odległość pomiędzy Usługodawcą, a Klientem za pośrednictwem Serwisu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron
– Newsletter: usługa świadczona przez Usługodawcę polegająca na przesyłaniu
§ 2.
WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
1. Klient korzystający z Serwisu, który chce skorzystać z Usług, musi zaakceptować Regulamin udostępniony w Serwisie i zobowiązać się do przestrzegania zasad w nim zawartych. Rozpoczęcie korzystania z Serwisu jest równoznaczne z pełną akceptacją i potwierdzeniem zrozumienia warunków niniejszego Regulaminu oraz z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną bez konieczności odrębnego jej sporządzania. Każdy Klient, od chwili podjęcia czynności, o których mowa powyżej, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
2. Klient, który zawarł umowę o prowadzenie Konta Klienta może rozwiązać tę umowę w każdym czasie, poprzez wysłanie do Usługodawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Usługodawcy z oświadczeniem woli Klienta.
3. Każdy z Klientów zobowiązany jest do korzystania z Usług w sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem i specyfiką Usługi oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
4. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, treści mogących prowadzić w błąd oraz do nie podawania w ramach nieprawdziwych danych osobowych lub danych osobowych osób trzecich w przypadku, gdy nie jest uprawniony do wyrażenia zgody w imieniu osoby, której dane podaje.
5. Zabronione jest ingerowanie w działanie Serwisu, w tym zmienianie jego kodu, używanie lub zamieszczanie wirusów, robaków, trojanów, niedozwolonych rozszerzeń i innych mechanizmów mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie Serwisu lub oprogramowanie albo urządzenia Usługodawcy lub innych Klientów.
§ 3.
WYMAGANIA TECHNICZNE
1. W celu prawidłowego korzystania z Usług za pośrednictwem Serwisu, wymagane jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet,
b. aktywny adres e-mail.
2. W przypadku korzystania z Serwisu za pośrednictwem komputera wymagane są:
a. aktualna wersja przeglądarki internetowej,
b. dostęp do Internetu.
3. W przypadku korzystania z Serwisu na urządzeniu mobilnym wymagany jest system Android, iOS bądź Microsoft, zaktualizowane do najnowszych wersji.
4. Usługodawca nie gwarantuje poprawności i skuteczności świadczonej Usługi w przypadku, gdy nie zostaną spełnione minimalne wymogi oraz zalecenia określone w ust. 1.
5. Serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym (komputerze, telefonie, itd.). Szczegółowe zasady dotyczące korzystania i zarządzania plikami cookies określa Polityka Prywatności dostępna na podstronie https://kagamilab.pl/polityka-prywatnosci/.
6. Usługodawca informuje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z Usług. Z uwagi na publiczny charakter sieci Internet, świadczenie Usług może wiązać się z ryzykiem, które Klient akceptuje, godząc się na korzystanie z publicznych kanałów teleinformatycznych. Klient powinien we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko, upewnić się czy jego środowisko informatyczne jest odpowiednio zabezpieczone przed złośliwym oprogramowaniem.
§ 4.
RODZAJE USŁUG
1. Usługodawca za pośrednictwem Serwisu oferuje następujące Usługi:
1) usługi odpłatne:
a) możliwość zakupu Produktu;
2) usługi nieodpłatne
a) formularz kontaktowy
b) prowadzenie Konta Klienta
c) newsletter
2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych Usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
§ 5.
UMOWA SPRZEDAŻY PRODUKTU
1. Przedmiotem Umowy Sprzedaży zawieranej między Usługodawcą, a Klientem jest sprzedaż Produktów wybranych przez Klienta spośród udostępnionych w Serwisie, na zasadach określonych w Regulaminie.
2. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży Klient powinien:
a) dodać do Koszyka wybrany przez siebie Produkt z listy dostępnych aktualnie za pośrednictwem Serwisu,
b) uzupełnić prawidłowo dane, o jakie Usługodawca będzie odpytywał w procesie zawarcia umowy, potrzebne do realizacji Umowy Sprzedaży,
c) złożyć niezbędne zgody i oświadczenia wymagane do zawarcia Umowy Sprzedaży, w tym:
i. zapoznać się z treścią Regulaminu,
ii. zapoznać się z Polityką Prywatności w tym z informacją o ochronie danych osobowych,
c) dokonać zapłaty ceny Produktu w pełnej wysokości z wykorzystaniem udostępnionych w Serwisie metod płatności.
3. Do skutecznego zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą otrzymania przez Usługodawcę zapłaty za wybrany Produkt w pełnej wysokości.
4. W trakcie składania zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych dotyczących wybranego Produktu jak również co do formy płatności, a także rezygnacji ze składania zamówienia.
5. Niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży, Usługodawca przesyła Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży wraz z wzorem odstąpienia od zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Usługodawca realizuje dostawę Produktu na terytorium Europy. Informacja o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia zamieszczona została w Serwisie. Usługodawca dokonuje wysyłki Produktów:
a) paczkomatami InPost (w przypadku przesyłek realizowanych na terytorium RP) – koszt przesyłki wynosi 17 zł, dla zamówień powyżej 250 zł przesyłka jest bezpłatna.
b) za pośrednictwem Poczty Polskiej (w przypadku przesyłek zagranicznych na terytorium Europy) – koszt przesyłki wynosi 60zł. Klient ma również możliwość wyboru opcji bezpłatnego odbioru zakupionego Produktu w Studiu Zabiegowym w godzinach pracy wybranego studia.
8. Klient ma prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży na zasadach określonych w § 11.
§ 6.
USŁUGA FORMULARZ KONTAKTOWY
1. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego w Serwisie wiadomości do Usługodawcy.
2. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na rezygnacji z możliwości wysyłania zapytań do Usługodawcy.
§7.
USŁUGA PROWADZENIE KONTA KLIENTA
1. Usługa prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu rejestracji na zasadach opisanych poniżej i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Serwisu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał w procesie rejestracji Konta Klienta, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych.
2. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji.
3. W celu rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Usługodawcę w Serwisie i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie rejestracji przez Usługodawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych.
6. Klient, który dokonał rejestracji może zgłosić Usługodawcy żądanie usunięcia Konta Klienta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Usługodawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
7. Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Serwisu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Usługodawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
§8.
USŁUGA NEWSLETTER
1.Usługodawca świadczy drogą elektroniczną Usługę polegającą na przesyłaniu informacji zawierających treści o tematyce branżowej, w tym treści o charakterze handlowym, w szczególności dotyczących oferty produktów i świadczonych usług w formie listu elektronicznego za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (dalej: „Newsletter”). Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
2.Newsletter zawiera treści informacyjne, promocyjne lub reklamowe Usługodawcy. Elementy graficzne i treści Usługi Newsletter stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub innych praw przysługujących Usługodawcy lub osobom trzecim i podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem i/lub bez zgody Usługodawcy stanowić może naruszenie prawa.
3.W celu aktywacji Usługi Newsletter należy:
a)skorzystać z urządzenia posiadającego dostęp do sieci Internet z zainstalowaną oraz prawidłowo skonfigurowaną, aktualną wersją przeglądarki internetowej,
b)złożyć zamówienie poprzez podanie w formularzu elektronicznym dostępnym na Portalu swojego adresu poczty elektronicznej,
c)zaakceptować Regulamin poprzez zaznaczenie pola checkbox przy komunikacie „Akceptuję regulamin usługi newsletter”,
d)aktywować przycisk „Zapisz się”,
e)posiadać aktywny adres poczty elektronicznej.
4. Użytkownik może w każdym momencie dezaktywować Usługę Newsletter, co jest równoznaczne z natychmiastowym wypowiedzeniem umowy o świadczenie Usługi Newsletter.
5.W celu dezaktywacji Usługi Newsletter należy kliknąć link o treści „Wypisz” zawarty w treści (stopka) Newsletter.
6.Dezaktywacja Usługi Newsletter może nastąpić również z inicjatywy Administratora, w razie nieprzestrzegania przez Użytkownika obowiązków wymaganych przez Regulamin.
7.Z chwilą dezaktywacji Usługi Newsletter Usługodawca zaprzestaje przesyłania na adres poczty elektronicznej Użytkownika Newsletter.
8.Użytkownik może w każdym momencie dokonać ponownego zamówienia Usługi Newsletter
§9.
PŁATNOŚCI
1. Dokonanie płatności może nastąpić za pomocą udostępnionych w Serwisie metod płatności.
2. Po wyborze sposobu płatności Klient może zostać przekierowany poza Serwis w celu dokonania płatności.
3. Usługi obsługi płatności świadczone są przez podmioty trzecie na zasadach określonych w regulaminach świadczenia usług przez te podmioty.
4. Klient przed dokonaniem płatności za usługi płatne może poprosić o wystawienie faktury poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w procesie realizacji zamówienia oraz podać dane niezbędne do jej prawidłowego wystawienia.
5. Po wykonaniu płatności i bez zastosowania się do ust. 3 powyżej, wnioski o wystawienie faktury nie będą obsługiwane.
§ 10.
CENY
1. Ceny w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
2. Usługodawca nie stosuje mechanizmów indywidualnego dostosowywania cen w Serwisie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany cen,
b) wprowadzania nowych cen,
c) wycofywania Produktów prezentowanych w Serwisie,
d) przeprowadzania promocji i dawania rabatów Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
4. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się. Szczegóły promocji zawarte są w jej opisie na stronie lub podstronach Serwisu albo w regulaminie danej promocji.
5. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Produktu obok informacji o obniżonej cenie Usługodawca uwidacznia również informację o najniższej cenie Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
6. Jeżeli Produkt jest oferowany do sprzedaży w Serwisie w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Usługodawca uwidacznia również informację o najniższej cenie Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania Produktu w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
7. Usługodawca korzysta z narzędzi zewnętrznych dostawców (wtyczki), aby zrealizować wymagania w zakresie cen, promocji i obniżek oraz ich prezentacji na stronie i podstronach Sklepu.
§ 11.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży, umowy Rezerwacji Szkolenia lub umowy Rezerwacji Zabiegu zawartej za pośrednictwem Serwisu, bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru Produktu – w przypadku Umowy Sprzedaży;
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.
2. W celu odstąpienia od Umowy Klient zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy (listownie lub pocztą elektroniczną). Wzór oświadczenia o odstąpieniu przekazywany jest Klientowi wraz z potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży/ umowy Rezerwacji Zabiegu lub Rezerwacji Szkolenia, na podany przez Klienta adres e-mail.
3. Klient, który złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży jest zobowiązany do zwrócenia Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie Produktu przed upływem 14 dni.
4. Produkt należy odesłać na adres: ul. Krucza 13/18, Warszawa. Koszt zwrotu Produktu obciąża Klienta.
5. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Jeśli wartość zwracanego Produktu uległa pomniejszeniu na skutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, wartość zwracanej należności ulegnie proporcjonalnemu pomniejszeniu.
§ 12
REKLAMACJE
1. Klient w każdym czasie ma prawo złożyć reklamację w związku ze świadczeniem Usług.
2. Klient może przesłać reklamację:
a) drogą mailową na adres: kontakt@kagamilab.pl
b) lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej www. https:// kagamilab.pl na podstronie https://kagamilab.pl/kontakt/
3. Reklamacja powinna zawierać:
a) dane Klienta: imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres pocztowy – w przypadku, gdy Klient chce uzyskać odpowiedź na reklamację drogą pocztową,
b) opis przedmiotu reklamacji,
c) oczekiwania Klienta zgłaszającego reklamację,
d) numer rachunku bankowego – w przypadku oczekiwania zwrotu płatności,
e) preferowany sposób kontaktu z Klientem.
4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni.
5. O sposobie jej rozpatrzenia Klient będzie informowany drogą e-mailową, chyba że Klient zażąda odpowiedzi listownej.
§ 13.
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określone są w Polityce Prywatności opublikowanej na stronie internetowej https:// kagamilab.pl na podstronie https://kagamilab.pl/polityka-prywatnosci/
§ 14.
DANE KONTAKTOWE
1. Klient może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresu e-mail: kontakt@kagamilab.pl. Gwarantuje to zachowanie pisemnej formy korespondencji pomiędzy Klientem a Usługodawcą z zachowaniem daty i godziny, spełnia wymogi trwałego nośnika i umożliwia szybkie skontaktowanie się Klienta ze Sprzedawcą.
2. Możliwy jest również kontakt telefoniczny pod numerem: 666037306.
3. Klient może porozumieć się telefonicznie z Usługodawcą od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 08:00-16:00.
§ 15.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Serwis zawiera treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Żadna z tych treści, w szczególności tekst, zdjęcia, programy, grafika, znaki towarowe, ikony, logotypy itp. prezentowane za pośrednictwem Sklepu nie mogą być powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
2. Klient zobowiązuje się do wykorzystywania treści zamieszczonych za pośrednictwem Serwisu wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku własnego.
3. Wszelkie zmiany Regulaminu będą publikowane na bieżąco na stronie internetowej https://kagamilab.pl/ na podstronie https://kagamilab.pl/regulamin/ w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu wraz z informacją o ich dokonaniu.
4. Klient będzie związany postanowieniami nowego Regulaminu, o ile nie wypowie Umowy, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia opublikowania powiadomienia o zmianie Regulaminu.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do decydowania o treści informacji umieszczonych w Serwisie, w tym do usunięcia lub modyfikacji treści oraz funkcji Serwisu.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.04.2024 r.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące na terytorium Polski przepisy prawa.